Nieuw beursconcept The Show van start

Ring van de fa. Krieger.
Ring van de fa. Krieger uit Idar-Oberstein. Foto: Fa. Krieger

Nieuw beursconcept The Show van start September 2020 Twintig top Europese sieradenmerken. Een ‘coole’ locatie. Een klein, mooi evenement voor een klasse apart. Een must voor alle juweliers. Dat is het nieuwe format “The Show”, dat in september in Hamburg begint. Een nieuw evenementformaat in tijden van crisis? “Zeker dan”, zegt Christian Jürgens, uitgever van GZ, die in een kleine groep samen met exposanten, juweliers en eventspecialisten “The Show” ontwikkelde. “In een jaar waarin bijna alle beurzen zijn afgelast, is het belangrijk dat onze branche zich laat zien en een positief signaal afgeeft.” Begin september presenteert “The Show” twintig top sieradenfabrikanten in de bijzondere ambiance van de Hamburgse visafslag. De exposanten zijn onder meer Tamara Comolli, Niessing, Hans D. Krieger, Al Coro, Heinz Mayer, Capolavoro en Richard Hans Becker. Naast tal van digitale diensten biedt “The Show” een mediazone voor pers, bloggers en influencers, waarin sieraden live op modellen worden gefilmd en gefotografeerd. Juweliers ontvangen het materiaal gratis voor hun website en sociale media kanalen en mogen geselecteerde eindklanten meenemen. Jürgens belooft: “We zullen de komende weken geleidelijk meer details publiceren.” Het podium voor THE SHOW is klaar. Het enige dat ontbreekt, zijn de mensen en producten. Hier is een kleine vooruitblik: Dit jaar viert het Italiaanse merk Nanis zijn 30e verjaardag. Het bedrijf heeft luxe sieraden opnieuw gedefinieerd – in de taal van goud voor moderne vrouwen, zoals de “Reverse” -collectie op indrukwekkende wijze laat zien. “De collectie, ‘Reverse‘, zal zeker de aandacht trekken in Hamburg “, zegt DACH-verkooppartner Norbert Jensen. Dankzij een ingenieus mechanisme heeft de drager de keuze om twee kanten met verschillende edelstenen te presenteren. Capolavoro Het heeft generaties kinderen betoverd sinds het voor het eerst werd gepresenteerd op de Wereldtentoonstelling van Parijs in 1878. We hebben het over de sneeuwbol. Capolavoro heeft zijn magie opnieuw geïnterpreteerd als een sieraadkunstwerk. Dit betekent dat elke vrouw altijd haar eigen persoonlijke dromen met zich mee kan dragen, typisch Capolavoro.   Hafenluft, Hamburg, kerstnieuwigheden, designklassiekers, toonaangevende fabrikanten, visbroodjes, unieke locatie, verantwoorde samenwerking, Niessing Limited Editions … vele redenen om THE SHOW te bezoeken. We verheugen ons op je! ” Sandro Erl, Niessing   “We zijn benieuwd naar het unieke concept van THE SHOW en kijken ernaar uit om de fascinerende wereld van opalen in deze nobele setting te kunnen presenteren.” Jürgen en Tanja Schütz, Emil Weis Opals   “Industrie en handel maken moeilijke tijden door. Als je iets positiefs uit de situatie wilt halen, is het zeker dat we allemaal nieuwe manieren en middelen hebben gevonden om met elkaar te communiceren. We hebben echter ook geconstateerd dat een persoonlijk gesprek op middellange en lange termijn niet kan worden vervangen. Daarom steunde de branchevereniging het idee voor THE SHOW vanaf het begin. We kijken uit naar de perfect georganiseerde opzet die Untitled Verlag en de deelnemende merken zullen bieden. ” Dr. Guido Grohmann, algemeen directeur BV Schmuck + Uhren Meer info:www.the-show.online // info@the-show.online